Isnin, 25 Mac 2013

~MILKY COLLAGEN


MILKY COLLAGEN - Kolagen OPC Biji Anggur mendapat sambutan kerana penyerapan dan penghantaran kolagen yang pantas ke dalam sistem badan. Produk ini dirumus khas oleh pakar di mana setiap molekul kolagen 5000mg ditambah dengan biji anggur OPC untuk 10 kali ganda lebih penyerapan kolagen ke dalam sistem peredaran darah berbanding kolagen biasa yang lain.

Keberkesanan OPC dan Kolagen yang menarik termasuklah hidrasi kulit untuk kelembapan, pencerahan kulit, anti-kedut, pemulihan, pembesaran payudara, penjagaan rambut, kesihatan tulang, pelangsingan badan dan menghapuskan radikal bebas dari sistem badan. Malahan, iameningkatkan metabolisma kulit untuk kulit yang lebih anjal melalui penyerapan zat yang lebih efektif ke dalam kulit selain mencegah kemasukan bahan pencemar dan kosmetik yang berbahaya, serta menguraikan melanin untuk kulit yang lebih cerah dan putih berseri. Produk ini adalah satu penyelesaian yang menyeluruh untuk kecantikan.
Apakah OPC???
Kini, OPC dikenali sebagai bentuk kolagen yang paling mudah diserap.


-Pengambilan campuran OPC dan Kolagen dapat meningkatkan penyerapan kolagen ke dalam sistem peredaran darah sebanyak 10 kali ganda.


-Bahan utama untuk Oligomeric Proanthocyanidins (OPC) diekstrak daripada biji anggur merah. Ia juga diiktiraf sebagai agen antioksidan yang paling mujarab di dunia dan tidak dapat disintesis oleh badan manusia. 


-OPC bukan sahaja cekap membersihkan radikal bebas daripada badan manusia, malah ia juga meningkatkan metabolisma kulit, mencegah kemasukan bahan pencemar dan kosmetik yang berbahaya dari badan, serta menguraikan melanin untuk kulit yang lebih cerah dan putih berseri.
Milky Collagen Vs Other Beauty Method
1 paket = serupa 15 botol kolagen 5000mg
1 paket = 100 keping mask muka
1 paket = 250 kali penggunaan krim pelembab
1 paket = 30 kali lawatan pusat kecantikan


Kesan Pengambilan Milky Collagen:
·         Memperbaiki keadaan kulit kering: 92.4%
·         Kulit lebih halus dan licin: 85%
·         Meningkatkan keanjalan kulit: 75%
·         Mencerah dan mengurangkan pigmentasi kulit: 67%
·         Mengurangkan kesan parut jerawat: 37%
·         Mengurangkan lingkaran gelap mata: 29%

Cara Pengambilan
1 @ 2 sachet sehari mengikut kemampuan anda
waktu pengambilan paling baik 1/2 jam sebelum sarapan

PRICE :
1 box (10 sachet) =  rm90
3 box (30 sachet) = RM250
Free postage semenanjung !!!
Sabah / Sarawak add RM5

Tiada ulasan:

Catat Ulasan